ÇORUM AMATÖR SPOR

TERTİP KURULU KARARLARI
ASKF ÜYE KULÜPLER
HESAP BİLGİLERİ
Şefkat, merhamet ve özverisiyle hayatı güzelleştiren tüm annelerin Anneler Günü kutlu olsun. "Cennet annelerin ayakları altındadır."
2023-2024 Amatör Futbol Sezonu Beltaş Aş 1.Amatör küme Şampiyonu Gençlik Mimar Sinan Spor Kulübüne Kupasını Teslim Ettik. Bölgesel Amatör Ligde Kulübümüze Başarılar Diliyoruz.
12.05.2024
10.05.2024
Avrupa ve Dünya Şampiyonu Ampute Milli Futbol Takımımız, 1-8 Haziran tarihleri arasında Fransa'da düzenlenecek Avrupa Şampiyonası'na şehrimizde hazırlanan Takımımıza Tatlı İkramında bulunduk.
Federasyonumuzu bugün Amasya ASKF Başkanı Naci Öztürk, Cumhuriyet Halk Partisi İl Genel Meclis Üyesi Yusuf Sapancı, Belediye Meclis Üyesi Onur Topgül, Amasya TFF İl Temsilcisi Bünyamin Arslan Amasyada Amatör Spor Camiasının Sevilen ismi Yılmaz Karaca ve Amasya ASKF Yönetim Kurulu Üyeleri Kadeş Spor kulübü Başkanı Emine Özten Başkan Yardımcısı Mustafa ÇokSoy ile birlikte Federasyonumuzu ziyaret ettiler. Amatör Spor Üzerine Güzel bir sohbet oldu Ziyaretleri için teşekkür ediyorum.
08.05.2024
07 Mayıs tarihinde Soykırıma Hayır Filistin için Yürüyoruza saat 12.00 da kuzey kampüsü yemekhane önünde bekliyoruz.
2023-2024 Amatör Futbol Sezonu U13 Ganita Park Ligi Şampiyonu Çorum Vefaspor oldu. Osmancık Ada Spor kompleksinde gerçekleşen Final Müsabakasında Çorum Fk'yı 3-2 yenen Çorum Vefaspor Şampiyon oldu. Üçüncülük dördüncülük müsabakalarına 0-0 biten Müsabakalar sonucunda Penaltılar Osmancık Belediye Spor üçüncü Osmancık Kandiber Spor kulübü Dördüncü Oldu.
06.05.2024
04.05.2024
Çorum Milletvekilimiz Yusuf Ahlatci ile birlikte Çorum İşitme Engelliler Spor kulübünü ziyaret ederek Sporcularımıza Müsabakalar Öncesinde Başarılar Dinleyerek Muhabbet ettik. Misafirperverlikleri için teşekkür Ediyoruz
Çorum Valiliği tarafından 14 Mayıs Salı günü Kadeş Barış Meydanında Gençlik Haftası Satranç şöleni düzenlenecektir.
02.05.2024
Çorum ASKF Toplantı ve Eğitim Salonumuzda Akıl ve Zeka Oyunları Eğitmenlerine yönelik Swiss Manager programı ve İsviçre Sistemi üzerine eğitim düzenlendi. Yönetim Kurulu Üyemiz TAZOF İl Temsilcisi Sinan Avşar'ın organize ettiği eğitim, Yönetim Kurulu Üyemiz Mesut Çetinoğlu Hocamız Eğitmenliğinde gerçekleşti.
Emeği ve Alın Teri İle Yaşayan, Binlerce Genç Çocuğumuza Spor yaptırmak için gece ve gündüz, Bayram ve tatil demeden çok ciddi emekler veren, onlarla yaşayan, onlara doğruyu ve yanlışı öğreten, hem iyi sporcu, hem iyi insan olması için maddi ve manevi bir kazanç beklemeden, Amatör sporun tüm dallarında emek veren çok Sayıda gönüllü spor emekçisi var. Hepsinin canı gönülden Dostlarımın 1 Mayıs Emekçi Bayramı Kutlu olsun...⚽️🏆🏀🇹🇷